Didactics of music education in the context of the development of teachers' professional competencies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10465737" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10465737 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=u1y3GSCxT0" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=u1y3GSCxT0</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktika hudební výchovy v kontextu rozvoje profesních kompetencí učitele
Original language description
Příspěvek se zabývá významem předmětu didaktika hudební výchovy v širší rovině naplňování profesních kompetencí budoucích učitelů hudební výchovy a nároků a požadavků kladených na vysokoškolské vyučující tohoto předmětu. Autorka se snaží postihnout aspekty, které přispívají k smysluplnému uskutečňování výuky didaktiky hudební výchovy, zdůrazňuje potřebu didaktického přístupu k výuce jako takové a smysluplnost začleňování dalších vzdělávacích obsahů, jejichž citlivé uplatňování může spolu s uvědomělým rozvojem hudebních schopností, dovedností a znalostí napomáhat well-beingu dětí a podpoře jejich sociálního cítění. Předkládá dělení profesních kompetencí učitele, k jejichž naplňování přispívá také didaktika hudební výchovy.
Czech name
Didaktika hudební výchovy v kontextu rozvoje profesních kompetencí učitele
Czech description
Příspěvek se zabývá významem předmětu didaktika hudební výchovy v širší rovině naplňování profesních kompetencí budoucích učitelů hudební výchovy a nároků a požadavků kladených na vysokoškolské vyučující tohoto předmětu. Autorka se snaží postihnout aspekty, které přispívají k smysluplnému uskutečňování výuky didaktiky hudební výchovy, zdůrazňuje potřebu didaktického přístupu k výuce jako takové a smysluplnost začleňování dalších vzdělávacích obsahů, jejichž citlivé uplatňování může spolu s uvědomělým rozvojem hudebních schopností, dovedností a znalostí napomáhat well-beingu dětí a podpoře jejich sociálního cítění. Předkládá dělení profesních kompetencí učitele, k jejichž naplňování přispívá také didaktika hudební výchovy.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Volume of the periodical
31
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
13-17
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—