All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Didactics of music education in the context of the development of teachers' professional competencies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10465737" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10465737 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=u1y3GSCxT0" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=u1y3GSCxT0</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika hudební výchovy v kontextu rozvoje profesních kompetencí učitele

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá významem předmětu didaktika hudební výchovy v širší rovině naplňování profesních kompetencí budoucích učitelů hudební výchovy a nároků a požadavků kladených na vysokoškolské vyučující tohoto předmětu. Autorka se snaží postihnout aspekty, které přispívají k smysluplnému uskutečňování výuky didaktiky hudební výchovy, zdůrazňuje potřebu didaktického přístupu k výuce jako takové a smysluplnost začleňování dalších vzdělávacích obsahů, jejichž citlivé uplatňování může spolu s uvědomělým rozvojem hudebních schopností, dovedností a znalostí napomáhat well-beingu dětí a podpoře jejich sociálního cítění. Předkládá dělení profesních kompetencí učitele, k jejichž naplňování přispívá také didaktika hudební výchovy.

  • Czech name

    Didaktika hudební výchovy v kontextu rozvoje profesních kompetencí učitele

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá významem předmětu didaktika hudební výchovy v širší rovině naplňování profesních kompetencí budoucích učitelů hudební výchovy a nároků a požadavků kladených na vysokoškolské vyučující tohoto předmětu. Autorka se snaží postihnout aspekty, které přispívají k smysluplnému uskutečňování výuky didaktiky hudební výchovy, zdůrazňuje potřebu didaktického přístupu k výuce jako takové a smysluplnost začleňování dalších vzdělávacích obsahů, jejichž citlivé uplatňování může spolu s uvědomělým rozvojem hudebních schopností, dovedností a znalostí napomáhat well-beingu dětí a podpoře jejich sociálního cítění. Předkládá dělení profesních kompetencí učitele, k jejichž naplňování přispívá také didaktika hudební výchovy.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    31

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    13-17

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database