All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Fats in K-12 Chemistry Education - Commencing Point for Curricular Innovation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10471992" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10471992 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=LyU88uhg2Q" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=LyU88uhg2Q</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tuky ve výuce chemie - východiska k inovaci kurikula na základní škole

  • Original language description

    Článek pojednává o analýze kurikulárně zaměřených výzkumných studií publikovaných v období 2018-2022, indexovaných v databázi Web of Science se zaměřením na téma &quot;Tuky&quot;. Analýza, provedená za účelem tvorby výzkumného designu orientovaného na příslušnou oblast učiva chemie na základní škole, přinesla zajímavé návrhy pro inovaci výuky. Jde zejména o ověření pozitivních efektů různých alternativních výukových metod, včetně laboratorních i domácích experimentů. Získané výsledky by měly být oporou pro ověřování účinnosti současných akcentů kurikulární politiky zaměřených na redukci učiva, mezioborovou integraci a další aspekty revize kurikulárních dokumentů v České republice.

  • Czech name

    Tuky ve výuce chemie - východiska k inovaci kurikula na základní škole

  • Czech description

    Článek pojednává o analýze kurikulárně zaměřených výzkumných studií publikovaných v období 2018-2022, indexovaných v databázi Web of Science se zaměřením na téma &quot;Tuky&quot;. Analýza, provedená za účelem tvorby výzkumného designu orientovaného na příslušnou oblast učiva chemie na základní škole, přinesla zajímavé návrhy pro inovaci výuky. Jde zejména o ověření pozitivních efektů různých alternativních výukových metod, včetně laboratorních i domácích experimentů. Získané výsledky by měly být oporou pro ověřování účinnosti současných akcentů kurikulární politiky zaměřených na redukci učiva, mezioborovou integraci a další aspekty revize kurikulárních dokumentů v České republice.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Arnica

  • ISSN

    1804-8366

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    13

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    52-58

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database