All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pathways to school success: teacher support for pupils in primary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10495111" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10495111 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Cesty ke školnímu úspěchu: učitelská podpora žáků a žákyň na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    Jak pomoci dětem na začátku školní docházky, aby nepropadly sítem vzdělávacího systému? Kniha &quot;Učitelské porozumění příčinám školní neúspěšnosti&quot; přináší výsledky unikátního výzkumu mezi učitelkami a učiteli na 1. stupni ZŠ. Ukazuje klíčové strategie, které podporují úspěšné učení dětí se slabšími školními předpoklady. Na základě dlouhodobého pozorování 29 tříd, jejichž vyučující se těší pověsti &quot;dobrých pedagogů&quot;, bylo identifikováno sedm efektivních výukových principů, které pomáhají předcházet školní neúspěšnosti. Konkrétně se jedná o: Péče o klima a vztahy, Sociální podpora učení, Kognitivní podpora učení, Formativní hodnocení, Individualizace, Strukturace a pravidla, neHierarchizace. Jejich kombinací vznikají celkové pedagogické styly, typické pro konkrétní vyučující. Kniha přináší cennou inspiraci pro učitelskou a odbornou veřejnost, která chce dětem nabídnout lepší vzdělávací šance. Je také obrázkem toho, jaká je realita tříd na začátku povinné školní docházky a jak smýšlejí, plánují a vyučují jejich učitelky či učitelé.

  • Czech name

    Cesty ke školnímu úspěchu: učitelská podpora žáků a žákyň na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    Jak pomoci dětem na začátku školní docházky, aby nepropadly sítem vzdělávacího systému? Kniha &quot;Učitelské porozumění příčinám školní neúspěšnosti&quot; přináší výsledky unikátního výzkumu mezi učitelkami a učiteli na 1. stupni ZŠ. Ukazuje klíčové strategie, které podporují úspěšné učení dětí se slabšími školními předpoklady. Na základě dlouhodobého pozorování 29 tříd, jejichž vyučující se těší pověsti &quot;dobrých pedagogů&quot;, bylo identifikováno sedm efektivních výukových principů, které pomáhají předcházet školní neúspěšnosti. Konkrétně se jedná o: Péče o klima a vztahy, Sociální podpora učení, Kognitivní podpora učení, Formativní hodnocení, Individualizace, Strukturace a pravidla, neHierarchizace. Jejich kombinací vznikají celkové pedagogické styly, typické pro konkrétní vyučující. Kniha přináší cennou inspiraci pro učitelskou a odbornou veřejnost, která chce dětem nabídnout lepší vzdělávací šance. Je také obrázkem toho, jaká je realita tříd na začátku povinné školní docházky a jak smýšlejí, plánují a vyučují jejich učitelky či učitelé.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7603-461-7

  • Number of pages

    297

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UK

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book