Comments on the analysis of difficulty of items in the Stanford-Binet Intelligence Scale, Fourth Edition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00000985" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00000985 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poznámky k analýze obtížnosti řešení úkolů subtestů Stanford-Binetova inteligenčního testu, 4.revize
Original language description
Příspěvek se zabývá některými výsledky analýzy obtížnosti řešení úkolů subtestů Standford-Binetova inteligenčního testu, 4. revize. Byly zjištěny velké rozdíly v pořadí obtížnosti položek subtestů mezi souborem 126 dětí třetích tříd a americkou populacídětí srovnatelného věku.
Czech name
Poznámky k analýze obtížnosti řešení úkolů subtestů Stanford-Binetova inteligenčního testu, 4.revize
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Poslední desetiletí v českém a zahraničním pedagogickém výzkumu
ISBN
80-7041-531-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
VŠP Hradec Králové, Pedagogická fakulta
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—