Behavioral competence of marketing manager in international companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365284" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365284 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Behaviorální kompetence manažera marketingu v mezinárodních firmách
Original language description
Kapitola popisuje vývoj a přehled výsledků výzkumu , zaměřených na určení kompetencí marketingových manažerů ve světě. Závěrem je prezentován syntetický model kompetencí a nároků kladených na osobnost marketingového manažera v mezinárodních firmách.
Czech name
Behaviorální kompetence manažera marketingu v mezinárodních firmách
Czech description
Kapitola popisuje vývoj a přehled výsledků výzkumu , zaměřených na určení kompetencí marketingových manažerů ve světě. Závěrem je prezentován syntetický model kompetencí a nároků kladených na osobnost marketingového manažera v mezinárodních firmách.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
30306 - Sport and fitness sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mezinárodní marketing
ISBN
978-80-7400-441-4
Number of pages of the result
14
Pages from-to
141-154
Number of pages of the book
315
Publisher name
C.H.Beck
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—