All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The gap of in-person teaching during the Covid-19 pandemic: estimation of invisible economic losses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F21%3A00543361" target="_blank" >RIV/00216208:11640/21:00543361 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/67985998:_____/21:00543347

  • Result on the web

    <a href="https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky/files/extfile/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky.pdf" target="_blank" >https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky/files/extfile/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát

  • Original language description

    Studie dopadů dávnějších školních výluk, školních absencí a již i několik zahraničních dopadových studií z období pandemie covid-19 ukazují, že výluka prezenční výuky způsobená pandemií bude mít i v Česku výrazné negativní dopady na vzdělávací výsledky žáků a zvýšení vzdělanostních nerovností. Snížená úroveň vzdělání se velmi pravděpodobně promítne i do budoucích výdělků současných žáků a studentů, a to po dlouhé dekády jejich produktivního života.

  • Czech name

    Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát

  • Czech description

    Studie dopadů dávnějších školních výluk, školních absencí a již i několik zahraničních dopadových studií z období pandemie covid-19 ukazují, že výluka prezenční výuky způsobená pandemií bude mít i v Česku výrazné negativní dopady na vzdělávací výsledky žáků a zvýšení vzdělanostních nerovností. Snížená úroveň vzdělání se velmi pravděpodobně promítne i do budoucích výdělků současných žáků a studentů, a to po dlouhé dekády jejich produktivního života.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TP01010040" target="_blank" >TP01010040: The support of the process of commercialisation of research and development results at Charles University II</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů