All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Calculator for estimating financial losses caused by the exclusion of full-time teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F21%3A00545704" target="_blank" >RIV/00216208:11640/21:00545704 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/67985998:_____/21:00545700

  • Result on the web

    <a href="https://ideaapps.cerge-ei.cz/covid_kalkulacka/" target="_blank" >https://ideaapps.cerge-ei.cz/covid_kalkulacka/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky

  • Original language description

    Veřejně dostupná on-line interaktivní aplikace provádí výpočet přímých ztrát soukromých a veřejných rozpočtů v důsledku výluky prezenční výluky způsobené například pandemií covid-19. Aplikace nabízí kromě základního uživatelské nastavení klíčových parametrů, mezi které patří průměrné výdělkové výnosy z dodatečného roku vzdělání, efektivita distanční výuky, očekávaná délka pracovního života, počet žáků a studentů. V základním parametrickém nastavení se ukazuje, že ztráty soukromých rozpočtů ve formě ušlých budoucích výdělků způsobené jedním týdnem výluky prezenční výuky dosahují v České republice 25 miliard Kč a dodatečných 8,5 miliard ve formě ušlých příjmů rozpočtů veřejných.

  • Czech name

    Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky

  • Czech description

    Veřejně dostupná on-line interaktivní aplikace provádí výpočet přímých ztrát soukromých a veřejných rozpočtů v důsledku výluky prezenční výluky způsobené například pandemií covid-19. Aplikace nabízí kromě základního uživatelské nastavení klíčových parametrů, mezi které patří průměrné výdělkové výnosy z dodatečného roku vzdělání, efektivita distanční výuky, očekávaná délka pracovního života, počet žáků a studentů. V základním parametrickém nastavení se ukazuje, že ztráty soukromých rozpočtů ve formě ušlých budoucích výdělků způsobené jedním týdnem výluky prezenční výuky dosahují v České republice 25 miliard Kč a dodatečných 8,5 miliard ve formě ušlých příjmů rozpočtů veřejných.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TP01010040" target="_blank" >TP01010040: The support of the process of commercialisation of research and development results at Charles University II</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů