E-learning based on cooperation between two electronic environments - LMS and Wiki: Use Wikipedia, an electronic encyclopedia about the environment, in higher education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F09%3A00012716" target="_blank" >RIV/00216208:11690/09:00012716 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning na bázi spolupráce dvou elektronických prostředí ? LMS a wiki : Využití EnviWiki, elektronické encyklopedie o životním prostředí, ve vysokoškolské výuce
Original language description
E-learning není jen nástrojem pro rozvíjení znalostí a poznávacích schopností, ale také podporuje interaktivní přístup a budování komunity. Wiki software je užitečný v procesu vzdělávání ? vytváří informační prostory pro samostatnou práci, do nichž přispívají studenti, a podporuje tak sociální aspekty procesu výuky / učení. Komunikativní funkce wiki jsou předmětem výzkumu, pokud jde o přínos e-learningu ve srovnání s naplňováním tradičních cílů stanovených pedagogickými teoriemi. Tento článek ukazuje Web 2.0 nástroje a jejich vzdělávací potenciál. Představuje případovou studi e-learningových kurzů ve VŠ vzdělávání, kde jsou využity technické vlastnosti různých prostředí Web 2.0 v souvislosti s konkrétní potřebou interdisciplinárního přístupu ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj.
Czech name
E-learning na bázi spolupráce dvou elektronických prostředí ? LMS a wiki : Využití EnviWiki, elektronické encyklopedie o životním prostředí, ve vysokoškolské výuce
Czech description
E-learning není jen nástrojem pro rozvíjení znalostí a poznávacích schopností, ale také podporuje interaktivní přístup a budování komunity. Wiki software je užitečný v procesu vzdělávání ? vytváří informační prostory pro samostatnou práci, do nichž přispívají studenti, a podporuje tak sociální aspekty procesu výuky / učení. Komunikativní funkce wiki jsou předmětem výzkumu, pokud jde o přínos e-learningu ve srovnání s naplňováním tradičních cílů stanovených pedagogickými teoriemi. Tento článek ukazuje Web 2.0 nástroje a jejich vzdělávací potenciál. Představuje případovou studi e-learningových kurzů ve VŠ vzdělávání, kde jsou využity technické vlastnosti různých prostředí Web 2.0 v souvislosti s konkrétní potřebou interdisciplinárního přístupu ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: Proposal of updated learning mudules, developed of the computer supported methods (e-learning) and introduction of evaluation machanism for lifelong learning for the environmental problems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2009
ISBN
978-80-210-4878-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jun 16, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—