Authority in virtual education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119010" target="_blank" >RIV/00216208:11690/11:10119010 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216208:11230/11:10119010
Result on the web
<a href="http://www.envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenzovane-clanky/2011/envigogika-2011vi2/580-autorita-ve-virtualnim-vzdelavani" target="_blank" >http://www.envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenzovane-clanky/2011/envigogika-2011vi2/580-autorita-ve-virtualnim-vzdelavani</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Autorita ve virtuálním vzdělávání
Original language description
ITC technologie začínají v posledních desetiletích pronikat do různých oblastí společenského života, jednou z takovýchto oblastí je například právě vzdělávání. Objevují se nové formy vyučování nazývané e-learning či virtuální vzdělávání - tento název poukazuje mj. na specificitu vztahu učitele a žáka. Práce Autorita ve virtuálním vzdělávání se snaží odkrýt charakteristiky tohoto vztahu, který je podmíněn komunikací, jež se nemusí odehrávat v kontaktu tváří v tvář. Autorka vychází z teoretického rozboru(založeného především na relevantních dílech M. Webera a J. S. Colemana), na jehož základě realizovala případovou studii e-learningového kurzu Multiple Perspectives on Globalisation and Sustainable Development, který byl organizován Centrem pro otázky životního prostředí UK. V rámci tohoto kurzu je pak provedena obsahová analýza textů, které byly publikovány jak učiteli, tak studenty v elektronickém prostředí Moodle, zkoumány jsou i funkce tohoto prostředí. Tato analýza odhaluje, kdo jso
Czech name
Autorita ve virtuálním vzdělávání
Czech description
ITC technologie začínají v posledních desetiletích pronikat do různých oblastí společenského života, jednou z takovýchto oblastí je například právě vzdělávání. Objevují se nové formy vyučování nazývané e-learning či virtuální vzdělávání - tento název poukazuje mj. na specificitu vztahu učitele a žáka. Práce Autorita ve virtuálním vzdělávání se snaží odkrýt charakteristiky tohoto vztahu, který je podmíněn komunikací, jež se nemusí odehrávat v kontaktu tváří v tvář. Autorka vychází z teoretického rozboru(založeného především na relevantních dílech M. Webera a J. S. Colemana), na jehož základě realizovala případovou studii e-learningového kurzu Multiple Perspectives on Globalisation and Sustainable Development, který byl organizován Centrem pro otázky životního prostředí UK. V rámci tohoto kurzu je pak provedena obsahová analýza textů, které byly publikovány jak učiteli, tak studenty v elektronickém prostředí Moodle, zkoumány jsou i funkce tohoto prostředí. Tato analýza odhaluje, kdo jso
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: Proposal of updated learning mudules, developed of the computer supported methods (e-learning) and introduction of evaluation machanism for lifelong learning for the environmental problems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
1-18
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—