All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational Vision for the Czech Republic in the context of SDGs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F16%3A10338215" target="_blank" >RIV/00216208:11690/16:10338215 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.nadaciapontis.sk/data/files/Booklet_2016_final.pdf" target="_blank" >http://www.nadaciapontis.sk/data/files/Booklet_2016_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vize vzdělávání pro Česko v kontextu Cílů udržitelného rozvoje (SDGs)

  • Original language description

    V roce 2015 se spojily nevládní organizace a další aktéři vzdělávání, aby společně formulovali principy vzdělávání, které by mohly být podkladem pro naplňování Cílů udržitelného rozvoje v této oblasti. Výsledkem jejich práce je vzdělávací Vize a soubor kompetencí globálního občana - široce diskutovaný a všeobecně přijatý dokument, na jehož základě lze prosazovat změny vzdělávacího systému. Článek popisuje proces tvorby a následné analýzy dokumentu v dotazníkovém šetření; vyvozuje závěry týkající se vyváženosti navržených oblastí vzdělávání i kompetencí v jejich rámci, a poukazuje k možnostem uplatnění tohoto konceptu ve vzdělávacích politikách v České republice. Uzavírá úvahou o roli občanské společnosti a jejím vztahu ke vzdělávacímu systému, který je v našich podmínkách formován do značné míry politicky, a tudíž je nestabilní.

  • Czech name

    Vize vzdělávání pro Česko v kontextu Cílů udržitelného rozvoje (SDGs)

  • Czech description

    V roce 2015 se spojily nevládní organizace a další aktéři vzdělávání, aby společně formulovali principy vzdělávání, které by mohly být podkladem pro naplňování Cílů udržitelného rozvoje v této oblasti. Výsledkem jejich práce je vzdělávací Vize a soubor kompetencí globálního občana - široce diskutovaný a všeobecně přijatý dokument, na jehož základě lze prosazovat změny vzdělávacího systému. Článek popisuje proces tvorby a následné analýzy dokumentu v dotazníkovém šetření; vyvozuje závěry týkající se vyváženosti navržených oblastí vzdělávání i kompetencí v jejich rámci, a poukazuje k možnostem uplatnění tohoto konceptu ve vzdělávacích politikách v České republice. Uzavírá úvahou o roli občanské společnosti a jejím vztahu ke vzdělávacímu systému, který je v našich podmínkách formován do značné míry politicky, a tudíž je nestabilní.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA14-36005S" target="_blank" >GA14-36005S: Competence based innovation and quality enhancement in higher education (for sustainable development)</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Development and democracy. Sustainable World ith No One Left Behind

  • ISBN

    978-80-89895-00-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    65-77

  • Publisher name

    Pontis Foundation

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Slovensko

  • Event date

    Oct 27, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article