All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of the sustainable development indicators in science education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F17%3A10370335" target="_blank" >RIV/00216208:11690/17:10370335 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11310/17:10370335

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití indikátorů udržitelného rozvoje v přírodovědném vzdělávání

  • Original language description

    Vzdělávání pro udržitelný rozvoj stojí dlouhodobě v centru zájmu odborníků na celém světě a odráží všeobecnou snahu mezinárodních politik vzdělávat populaci tak, aby byly dosaženy cíle udržitelného rozvoje. Zcela novou výzvou na globální úrovni jsou tzv. Cíle udržitelného rozvoje (Sustainable Development Goals - SDGs), které byly v rámci agendy udržitelného rozvoje OSN přijaty v roce 2015 (OSN 2015). Tyto Cíle definují mj. nutnost rozvíjet u žáků znalosti a dovednosti potřebné k podpoře udržitelného rozvoje. Na základě všeobecného přijetí Cílů, mj. také Českou republikou, lze očekávat, že problematika udržitelného rozvoje se stane více akcentovaným tématem všeobecného vzdělávání. Příspěvek se zabývá tím, jak mohou být pro zvýšení povědomí žáků o dané problematice využity indikátory udržitelného rozvoje. Diskutovány jsou indikátory, které mají vztah k přírodovědnému vzdělávání, resp. výuce chemie.

  • Czech name

    Využití indikátorů udržitelného rozvoje v přírodovědném vzdělávání

  • Czech description

    Vzdělávání pro udržitelný rozvoj stojí dlouhodobě v centru zájmu odborníků na celém světě a odráží všeobecnou snahu mezinárodních politik vzdělávat populaci tak, aby byly dosaženy cíle udržitelného rozvoje. Zcela novou výzvou na globální úrovni jsou tzv. Cíle udržitelného rozvoje (Sustainable Development Goals - SDGs), které byly v rámci agendy udržitelného rozvoje OSN přijaty v roce 2015 (OSN 2015). Tyto Cíle definují mj. nutnost rozvíjet u žáků znalosti a dovednosti potřebné k podpoře udržitelného rozvoje. Na základě všeobecného přijetí Cílů, mj. také Českou republikou, lze očekávat, že problematika udržitelného rozvoje se stane více akcentovaným tématem všeobecného vzdělávání. Příspěvek se zabývá tím, jak mohou být pro zvýšení povědomí žáků o dané problematice využity indikátory udržitelného rozvoje. Diskutovány jsou indikátory, které mají vztah k přírodovědnému vzdělávání, resp. výuce chemie.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10511 - Environmental sciences (social aspects to be 5.7)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7464-942-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    42-51

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě, Přírodovědecká fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    May 22, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article