The pupils`motivation to learn and their social position in the classroom
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F02%3A00007090" target="_blank" >RIV/00216224:14210/02:00007090 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)
Original language description
Příspěvek je věnován výzkumu motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně a struktury motivace žáků druhého stupně základních škol (8. a 9. tříd) k učení z jejich vlastního pohledu i s ohledem na zjištění rozdílů mezi pohlavími. Dále jsme zkoumali, jak jsou rozloženy pozice žáků ve třídách a zda spolu souvisí pozice žáka podle vlivu a obliby. Jedním z cílů výzkumu bylo také zjistit, zda motivace žáků k učení souvisí s jejich sociální pozicí ve školní třídě.
Czech name
Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Děti, mládež a rodiny v období transformace
ISBN
80-86598-36-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
234-240
Publisher name
Barrister&Principal
Place of publication
Brno
Event location
Medlov
Event date
Sep 19, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—