All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Wording of the Contemporary Russian Advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00017955" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00017955 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    ruština

  • Original language name

    Stylová podoba současné ruské reklamy

  • Original language description

    V příspěvku se sleduje jazykové a stylové ztvárnění reklamních textů. Reklamní texty silně ovlivňují současnou řečovou komunikaci. Z hlediska stylistického představuje reklama osobitý typ manipulativního textu s různou míru persvazivnosti.Styl reklamy máse stylem publicistickým společnou funkci informativní vedle funkce ovlivňovací, získávací a přesvědčovací. Reklamní text jako výpovědní typ stojí na pomezí všech funkčních stylů. Někteří lingvisté považují reklamní komunikát za nový funkční styl.

  • Czech name

    Stylová podoba současné ruské reklamy

  • Czech description

    V příspěvku se sleduje jazykové a stylové ztvárnění reklamních textů. Reklamní texty silně ovlivňují současnou řečovou komunikaci. Z hlediska stylistického představuje reklama osobitý typ manipulativního textu s různou mírou persvazivnosti. Styl reklamymá se stylem publicistickým společnou funkci informativní vedle funkce ovlivňovací, získávací a zabezpečovací. Reklamní text jako výpovědní typ stojí na pomezí všech funkčních stylů. Někteří lingvisté považují reklamní komunikát za nový funkční styl.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pocta Evě Mrhačové. K životnímu jubileu doc. PhDr. Evy Mrhačové, CSc.

  • ISBN

    80-7368-209-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    61-68

  • Publisher name

    Filozofická fakulta Ostravské univerzity

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article