The Advertising Slogans in the Russian and Czech Language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F05%3A00030972" target="_blank" >RIV/00216224:14210/05:00030972 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
ruština
Original language name
Reklamní slogan v ruštině a češtině
Original language description
Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004
ISBN
80-86845-15-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
OFTIS
Place of publication
Ústí nad Orlicí
Event location
Univerzita Hradec Králové
Event date
Oct 26, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—