The slogan and ist linguistic changes at the beginning of the 21st century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F07%3A00000149" target="_blank" >RIV/49777513:23330/07:00000149 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
němčina
Original language name
Der Slogan und seine sprachlichen Veränderungen am Anfang des 21. Jahrhunderts
Original language description
Der Beitrag behandelt die Problematik des Slogans in Hinsicht auf seine Eigenschaften und Funktionen im Rahmen des Werbetextes sowie auf seine sprachliche Form. Akzentuiert werden dabei die aktuellen Trends in der Sloganbildung, die am Anfang des 21. Jahrhunderts zu betrachten sind.
Czech name
Slogan a jeho jazykové proměny na počátku 21. století
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou sloganu s ohledem na jeho vlastnosti a funkce, jež plní v rámci reklamního textu, a především pak jeho charakteristikou z hlediska jazykového. Důraz je přitom kladen především na představení aktuálních trendů, jež lze voblasti tvorby sloganů pozorovat na začátku 21. století.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
ProfiLingua 2007
ISBN
978-80-7043-610-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
276-290
Publisher name
Západočeská univerzita
Place of publication
Plzeň
Event location
Plzeň
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—