Constructivism in E-learning at University-Level Teaching?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00032745" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00032745 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
Original language description
Tento text se zabývá způsobem výuky metodologie kvalitativního výzkumu v e-learningovém prostředí a zdůrazňuje jednotlivé konstruktivistické aspekty této výuky. Rádi bychom se tak ohlédli za prvním během e-learningového kurzu metodologie kvalitativního výzkumu, který byl na půdě našeho pracoviště poprvé otevřen na podzim minulého roku. Šlo o kurz, který jsme realizovali jako jednu z aktivit v rámci projektu Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů podporovanýMŠMT ve schématu Operační program Rozvoj lidských zdrojů. Na tomto místě chceme nejprve popsat způsob výuky v konstruktivisticky pojatém e-learningovém kurzu a dále představit několik studentských prací, které vznikly jako výstupy z tohoto kurzu.
Czech name
Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
Czech description
Tento text se zabývá způsobem výuky metodologie kvalitativního výzkumu v e-learningovém prostředí a zdůrazňuje jednotlivé konstruktivistické aspekty této výuky. Rádi bychom se tak ohlédli za prvním během e-learningového kurzu metodologie kvalitativního výzkumu, který byl na půdě našeho pracoviště poprvé otevřen na podzim minulého roku. Šlo o kurz, který jsme realizovali jako jednu z aktivit v rámci projektu Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů podporovanýMŠMT ve schématu Operační program Rozvoj lidských zdrojů. Na tomto místě chceme nejprve popsat způsob výuky v konstruktivisticky pojatém e-learningovém kurzu a dále představit několik studentských prací, které vznikly jako výstupy z tohoto kurzu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12
ISBN
978-80-210-4472-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—