Communication processes at the 2nd level of basic school with focus on participants´ spatial arrangement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00063233" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00063233 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační procesy na II. stupni základní školy z hlediska prostorového uspořádání jednotlivých aktérů
Original language description
V rámci pedagogické komunikace vznikají ve školní třídě určité zóny, pro které je typická zvýšená míra komunikační aktivity, jak ze strany žáků, tak ze strany vyučujících. V odborné literatuře se traduje jistá podoba prostorových komunikačních zón, tentotext však představuje výsledky empirického šetření, které s touto tradovanou podobou nekoresponduje. Prezentované šetření bylo provedeno jako kvantitativně kvalitativní sonda a vedle rozložení komunikačních zón se soustřeďuje na to, jakým způsobem ovlivňuje pedagogickou komunikaci pohyb učitele po třídě, systém vyvolávání žáků a práce se zasedacím pořádkem.
Czech name
Komunikační procesy na II. stupni základní školy z hlediska prostorového uspořádání jednotlivých aktérů
Czech description
V rámci pedagogické komunikace vznikají ve školní třídě určité zóny, pro které je typická zvýšená míra komunikační aktivity, jak ze strany žáků, tak ze strany vyučujících. V odborné literatuře se traduje jistá podoba prostorových komunikačních zón, tentotext však představuje výsledky empirického šetření, které s touto tradovanou podobou nekoresponduje. Prezentované šetření bylo provedeno jako kvantitativně kvalitativní sonda a vedle rozložení komunikačních zón se soustřeďuje na to, jakým způsobem ovlivňuje pedagogickou komunikaci pohyb učitele po třídě, systém vyvolávání žáků a práce se zasedacím pořádkem.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická
ISSN
1211-6971
e-ISSN
—
Volume of the periodical
roč. 56
Issue of the periodical within the volume
č. 13
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
153-161
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—