All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Individual learning preferences of anxious pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00038856" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00038856 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Individuální preference při učení úzkostných žáků

  • Original language description

    Ve sdělení jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen zmapovat styly učení - individuální preference při učení žáků ve věku 12-14 let (tj. zjistit, co žáci dělají a co jim nejlépe vyhovuje, když se učí), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo zjištění rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a odhalení rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. Dále byly sledovány rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol.

  • Czech name

    Individuální preference při učení úzkostných žáků

  • Czech description

    Ve sdělení jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen zmapovat styly učení - individuální preference při učení žáků ve věku 12-14 let (tj. zjistit, co žáci dělají a co jim nejlépe vyhovuje, když se učí), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo zjištění rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a odhalení rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. Dále byly sledovány rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů