All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Intergenerational Learning in the Family and Family Context

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050281" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050281 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mezigenerační učení v rodině a rodinný kontext

  • Original language description

    V příspěvku se zaměřujeme se na precizaci dosavadních výsledků získaných dotazníkovým šetřením a na jejich další ověřovaní kvalitativní metodologii. Cílovou skupinou jsou třígenerační rodiny. Naše výzkumné nástroje pro práci s rodinami jsou tyto: skupinová a individuální administrace testu rodinného systému (FAST), skupinový a individuální rozhovor se všemi členy rodiny, časový snímek všedního a víkendového dne rodiny, časová osa učeni v různých fázích života a zúčastněné pozorovaní v rodinách. Účelem těchto kombinovaných výzkumných technik je získat detailní obraz mezigeneračního učeni a jeho podmínek ve sledovaných rodinách a vytvořit analytický příběh mezigeneračního učeni v rodině. Dále rozpracováváme tezi o tom, že míra kultury sdíleni (pevnost asila vztahů) ovlivňuje učení v rodině a vice versa. Výzkumné otázky jsou zaměřeny na obsah a směr mezigeneračního učeni v rodině, kdo v rodině učí koho z hlediska tři generaci, jak je toto učeni přijímáno a za jakých podmínek učení v rodi

  • Czech name

    Mezigenerační učení v rodině a rodinný kontext

  • Czech description

    V příspěvku se zaměřujeme se na precizaci dosavadních výsledků získaných dotazníkovým šetřením a na jejich další ověřovaní kvalitativní metodologii. Cílovou skupinou jsou třígenerační rodiny. Naše výzkumné nástroje pro práci s rodinami jsou tyto: skupinová a individuální administrace testu rodinného systému (FAST), skupinový a individuální rozhovor se všemi členy rodiny, časový snímek všedního a víkendového dne rodiny, časová osa učeni v různých fázích života a zúčastněné pozorovaní v rodinách. Účelem těchto kombinovaných výzkumných technik je získat detailní obraz mezigeneračního učeni a jeho podmínek ve sledovaných rodinách a vytvořit analytický příběh mezigeneračního učeni v rodině. Dále rozpracováváme tezi o tom, že míra kultury sdíleni (pevnost asila vztahů) ovlivňuje učení v rodině a vice versa. Výzkumné otázky jsou zaměřeny na obsah a směr mezigeneračního učeni v rodině, kdo v rodině učí koho z hlediska tři generaci, jak je toto učeni přijímáno a za jakých podmínek učení v rodi

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů