All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personal-Social Development ? on the Meanings of this Concept through the Optics of Pedagogical Discourse

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050294" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050294 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kolarnehybalazarova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kolarnehybalazarova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-28" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-28</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu

  • Original language description

    V příspěvku autoři pojednávají o možnostech nahlížení frekventovaného a nejednoznačně chápaného pojmu osobnostně sociální rozvoj. V odborné literatuře a pedagogické praxi dochází v rozdílných souvislostech k souběžnému užívání termínů, jakými jsou osobní, osobnostní, či osobnostně sociální rozvoj, vývoj, růst, apod. V textu jsou nabídnuty různé přístupy, resp. možnosti chápání a užívání zmíněného pojmu tak, jak se s nimi lze setkávat v teoretických pramenech i v bezprostřední pedagogické realitě. Tato pojetí autoři představují v šesti kategoriích zaměřených především na faktickou uchopitelnost jednotlivých konceptů a jejich využitelnost v teoretické i empirické rovině (tzn. jasnost a jednoznačnost vymezení cílů, metod, prostředků a indikátorů výstupů).

  • Czech name

    Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu

  • Czech description

    V příspěvku autoři pojednávají o možnostech nahlížení frekventovaného a nejednoznačně chápaného pojmu osobnostně sociální rozvoj. V odborné literatuře a pedagogické praxi dochází v rozdílných souvislostech k souběžnému užívání termínů, jakými jsou osobní, osobnostní, či osobnostně sociální rozvoj, vývoj, růst, apod. V textu jsou nabídnuty různé přístupy, resp. možnosti chápání a užívání zmíněného pojmu tak, jak se s nimi lze setkávat v teoretických pramenech i v bezprostřední pedagogické realitě. Tato pojetí autoři představují v šesti kategoriích zaměřených především na faktickou uchopitelnost jednotlivých konceptů a jejich využitelnost v teoretické i empirické rovině (tzn. jasnost a jednoznačnost vymezení cílů, metod, prostředků a indikátorů výstupů).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: School: Research of Internal Processes and External Conditions of its Functioning</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 5. - 7. září 2011

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    349-355

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Masarykova univerzita

  • Event location

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article