Education in the Czech Republic in the 21st century - schools, teachers and students (readers) in the era of digital media
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00054837" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00054837 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělávání v ČR v 21. století ? školy, učitelé a žáci (čtenáři) v éře digitálních médií
Original language description
Na přelomu milénia byly nastartovány procesy, které vedly k poměrně masové implementaci ICT do vzdělávání. Na počátku této ?nové éry? stály zejména dokumenty Státní informační politika - cesta k informační společnosti, Koncepce státní informační politikyve vzdělávání či tzv. Bílá kniha. Možná si už dnes ani neuvědomujeme, co všechno se za těch posledních přibližně deset let všechno ve vzdělávání stalo či snad lépe, co vše se změnilo. Příspěvek se snaží přiblížit poslední dekádu a dění v oblasti ICT vevzdělávání na základě kvantitativních i kvalitativních výzkumů, které mohou poměrně názorně ukázat, co se událo v poslední době ve školách, ale i mimo ně, např. ve vzdělávání dospělých. Autoři se v části svého příspěvku zaměří rovněž na žáky, které budouvnímat nejenom jako ?děti školou povinné?, ale také jako čtenáře či návštěvníky knihoven.
Czech name
Vzdělávání v ČR v 21. století ? školy, učitelé a žáci (čtenáři) v éře digitálních médií
Czech description
Na přelomu milénia byly nastartovány procesy, které vedly k poměrně masové implementaci ICT do vzdělávání. Na počátku této ?nové éry? stály zejména dokumenty Státní informační politika - cesta k informační společnosti, Koncepce státní informační politikyve vzdělávání či tzv. Bílá kniha. Možná si už dnes ani neuvědomujeme, co všechno se za těch posledních přibližně deset let všechno ve vzdělávání stalo či snad lépe, co vše se změnilo. Příspěvek se snaží přiblížit poslední dekádu a dění v oblasti ICT vevzdělávání na základě kvantitativních i kvalitativních výzkumů, které mohou poměrně názorně ukázat, co se událo v poslední době ve školách, ale i mimo ně, např. ve vzdělávání dospělých. Autoři se v části svého příspěvku zaměří rovněž na žáky, které budouvnímat nejenom jako ?děti školou povinné?, ale také jako čtenáře či návštěvníky knihoven.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů