Consumer decision making at beverage purchases in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093422" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093422 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodování zákazníka při nakupování nápojů v České republice
Original language description
Příspěvek upozorňuje na hlavní současné proměny v rozhodování zákazníka při nakupování nápojů u nás. Vychází z aktuálního vlastního marketingového výzkumu října -- listopadu 2004 (softdata), stejně jako ze statistických údajů (harddata). V závěrečné diskusi jsou naznačeny možné vlivy nákupních center na uvedené chování zákazníků stejně orientace na zdravý životní styl obyvatel České republiky.
Czech name
Rozhodování zákazníka při nakupování nápojů v České republice
Czech description
Příspěvek upozorňuje na hlavní současné proměny v rozhodování zákazníka při nakupování nápojů u nás. Vychází z aktuálního vlastního marketingového výzkumu října -- listopadu 2004 (softdata), stejně jako ze statistických údajů (harddata). V závěrečné diskusi jsou naznačeny možné vlivy nákupních center na uvedené chování zákazníků stejně orientace na zdravý životní styl obyvatel České republiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2006
ISBN
80-7302-117-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
17-21
Publisher name
MZLU Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 3, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—