The households purchase behavior and visitors shopping - amusing centre Olympia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098657" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098657 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní chování domácností a návštěvníci obchodně - zábavního centra Olympia
Original language description
První část příspěvku je věnována problémům nákupního chování domácností v České republice. Hlavní část je založena na vlastním empirických výsledcích z vlastního marketingového výzkumu vedeného v letech 2005-2006. Výsledky se týkají vlivu nákupu potravin, oblečení a obuvi, nákupu vybavení do domácnosti a rozdíly mezi nimi.
Czech name
Nákupní chování domácností a návštěvníci obchodně - zábavního centra Olympia
Czech description
První část příspěvku je věnována problémům nákupního chování domácností v České republice. Hlavní část je založena na vlastním empirických výsledcích z vlastního marketingového výzkumu vedeného v letech 2005-2006. Výsledky se týkají vlivu nákupu potravin, oblečení a obuvi, nákupu vybavení do domácnosti a rozdíly mezi nimi.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LIV
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
47-56
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—