The Households purchase behavior in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00104637" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00104637 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní chování domácností v České republice
Original language description
Příspěvek vychází ze zpracování celostátního dotazníkové šetření nás zajímalo z přelomu roku 2005 -- 2006. Zaměřuje se na to, jak domácnosti u nás nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácnosti (nábytek, elektroniku, kuchyňské a jiné spotřebiče, včetně nejrůznějších doplňků) a čím je toto jejich nákupní chování ovlivněno.
Czech name
Nákupní chování domácností v České republice
Czech description
Příspěvek vychází ze zpracování celostátního dotazníkové šetření nás zajímalo z přelomu roku 2005 -- 2006. Zaměřuje se na to, jak domácnosti u nás nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácnosti (nábytek, elektroniku, kuchyňské a jiné spotřebiče, včetně nejrůznějších doplňků) a čím je toto jejich nákupní chování ovlivněno.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zvyšovanie účinnosti manažérskych a marketingových nástrojov agrárneho trhu SR v podmienkach spoločnej organizácie trhu EÚ
ISBN
80-8069-813-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
94-102
Publisher name
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Nov 24, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—