All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Media Literacy: New Agendas in Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00056499" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00056499 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pro.inflow.cz/media-literacy-new-agendas-communication" target="_blank" >http://pro.inflow.cz/media-literacy-new-agendas-communication</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Media Literacy: New Agendas in Communication

  • Original language description

    Editorka publikace ?Media Literacy: New Agendas in Communication?, profesorka Kathleen Tyner, pracuje jako odborná asistentka Katedry komunikací na Texaské univerzitě v Austinu. Vede kurzy v oblasti nových médií a mediální gramotnosti. Současně se také zabývá výzkumem v této oblasti - speciálně se zaměřuje na hodnocení a rozvoj nových médií, mediální umění a STEM programy. Její působení zahrnuje i spolupráci na mezinárodních projektech. Je autorkou, spoluautorkou a editorkou řady knih, článků a učebníchmateriálů souvisejících s novými médii, včetně mediální gramotnosti a gramotnosti v digitálním světě.

  • Czech name

    Media Literacy: New Agendas in Communication

  • Czech description

    Editorka publikace ?Media Literacy: New Agendas in Communication?, profesorka Kathleen Tyner, pracuje jako odborná asistentka Katedry komunikací na Texaské univerzitě v Austinu. Vede kurzy v oblasti nových médií a mediální gramotnosti. Současně se také zabývá výzkumem v této oblasti - speciálně se zaměřuje na hodnocení a rozvoj nových médií, mediální umění a STEM programy. Její působení zahrnuje i spolupráci na mezinárodních projektech. Je autorkou, spoluautorkou a editorkou řady knih, článků a učebníchmateriálů souvisejících s novými médii, včetně mediální gramotnosti a gramotnosti v digitálním světě.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AF - Documentation, librarianship, work with information

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ProInflow: časopis pro informační vědy

  • ISSN

    1804-2406

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    roč. 2

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    "nestránkováno"

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database