Internal Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F02%3A00000032" target="_blank" >RIV/46747885:24310/02:00000032 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interní firemní komunikace
Original language description
Autorka se v článku zabývá novou rolí marketingové komunikace v souvislosti s vlivem nových komunikačních technologií a médií na současný trh. Hovoří o podstatě a významu interní komunikace ve firmě, jejích souvislostech s firemní identitou
Czech name
Interní firemní komunikace
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13, 2002
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
19-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—