Role of school psychologists in the processes of organizational learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057632" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057632 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úloha školního psychologa v procesech organizačního učení
Original language description
Autoři věnují pozornost pojmu a definicím organizačního učení, popisují proces organizačního učení dle vybraných teorií. Představují vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na řízení organizačního učení ve školách. Aplikují poznatky na práci školních psychologů, zdůrazňují jeho roli v procesech organizačního učení.
Czech name
Úloha školního psychologa v procesech organizačního učení
Czech description
Autoři věnují pozornost pojmu a definicím organizačního učení, popisují proces organizačního učení dle vybraných teorií. Představují vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na řízení organizačního učení ve školách. Aplikují poznatky na práci školních psychologů, zdůrazňují jeho roli v procesech organizačního učení.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Processes of organizational learning and their leadership and management in schools</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů