All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Organizational learning : an all-embracing process in the hands of laymen?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057655" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057655 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Organizační učení : komplexní proces v rukou laiků?

  • Original language description

    Přestože už slovní spojení organizační učení vstoupilo do slovníku andragogiky stejně jako do dalších oborů, nelze přehlédnout, že zde zastupuje rozmanité jevy a reprezentuje různé zájmy. Zdaleka ne vždy je vnímáno jako svébytný jev přizpůsobování organizačního chování prostřednictvím individuálního a skupinového učení. Často je zaměňováno s rozvinutým systémem podnikového vzdělávání, případně je pod touto hlavičkou prezentována manažerialistická legitimizace mocenských zásahů do chodu organizací. Z těchto pojetí vyplývají samozřejmě i jiné nároky na aktéry organizačního učení, především na nositele, zprostředkovatele učení, vzdělavatele a manažery učebních procesů.

  • Czech name

    Organizační učení : komplexní proces v rukou laiků?

  • Czech description

    Přestože už slovní spojení organizační učení vstoupilo do slovníku andragogiky stejně jako do dalších oborů, nelze přehlédnout, že zde zastupuje rozmanité jevy a reprezentuje různé zájmy. Zdaleka ne vždy je vnímáno jako svébytný jev přizpůsobování organizačního chování prostřednictvím individuálního a skupinového učení. Často je zaměňováno s rozvinutým systémem podnikového vzdělávání, případně je pod touto hlavičkou prezentována manažerialistická legitimizace mocenských zásahů do chodu organizací. Z těchto pojetí vyplývají samozřejmě i jiné nároky na aktéry organizačního učení, především na nositele, zprostředkovatele učení, vzdělavatele a manažery učebních procesů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Processes of organizational learning and their leadership and management in schools</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů