All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learning Strategies to Professional Role

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057733" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057733 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategie učení se profesní roli u absolventek sociálně pedagogických oborů

  • Original language description

    Pracovní prostředí můžeme nahlížet jako jednu z edukačních realit, ve které se odehrávají procesy učení a vyučování (srov. Průcha, 2009a in Průcha ed., 2009, s. 13-14). V rámci tohoto příspěvku se zabývám tím, jak se učí profesní roli absolventky sociálně pedagogických oborů, ke kterým se v současnosti nevztahuje konkrétní profese sociálního pedagoga. Navíc zatím neexistuje jednotné pojetí obsahu sociální pedagogiky jako oboru vysokoškolského studia (srov. Kraus, 2008). Lze tedy předpokládat, že konkrétní profesní roli se tak absolventky učí bezprostředně po nástupu do zaměstnání. V rámci tohoto příspěvku se zaměřuji na strategie učení se profesní roli, které uplatňují absolventky sociálně pedagogických oborů v pracovním prostředí konkrétních neziskových organizací.

  • Czech name

    Strategie učení se profesní roli u absolventek sociálně pedagogických oborů

  • Czech description

    Pracovní prostředí můžeme nahlížet jako jednu z edukačních realit, ve které se odehrávají procesy učení a vyučování (srov. Průcha, 2009a in Průcha ed., 2009, s. 13-14). V rámci tohoto příspěvku se zabývám tím, jak se učí profesní roli absolventky sociálně pedagogických oborů, ke kterým se v současnosti nevztahuje konkrétní profese sociálního pedagoga. Navíc zatím neexistuje jednotné pojetí obsahu sociální pedagogiky jako oboru vysokoškolského studia (srov. Kraus, 2008). Lze tedy předpokládat, že konkrétní profesní roli se tak absolventky učí bezprostředně po nástupu do zaměstnání. V rámci tohoto příspěvku se zaměřuji na strategie učení se profesní roli, které uplatňují absolventky sociálně pedagogických oborů v pracovním prostředí konkrétních neziskových organizací.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: School: Research of Internal Processes and External Conditions of its Functioning</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů