Learning Strategies to Professional Role
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057733" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057733 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie učení se profesní roli u absolventek sociálně pedagogických oborů
Original language description
Pracovní prostředí můžeme nahlížet jako jednu z edukačních realit, ve které se odehrávají procesy učení a vyučování (srov. Průcha, 2009a in Průcha ed., 2009, s. 13-14). V rámci tohoto příspěvku se zabývám tím, jak se učí profesní roli absolventky sociálně pedagogických oborů, ke kterým se v současnosti nevztahuje konkrétní profese sociálního pedagoga. Navíc zatím neexistuje jednotné pojetí obsahu sociální pedagogiky jako oboru vysokoškolského studia (srov. Kraus, 2008). Lze tedy předpokládat, že konkrétní profesní roli se tak absolventky učí bezprostředně po nástupu do zaměstnání. V rámci tohoto příspěvku se zaměřuji na strategie učení se profesní roli, které uplatňují absolventky sociálně pedagogických oborů v pracovním prostředí konkrétních neziskových organizací.
Czech name
Strategie učení se profesní roli u absolventek sociálně pedagogických oborů
Czech description
Pracovní prostředí můžeme nahlížet jako jednu z edukačních realit, ve které se odehrávají procesy učení a vyučování (srov. Průcha, 2009a in Průcha ed., 2009, s. 13-14). V rámci tohoto příspěvku se zabývám tím, jak se učí profesní roli absolventky sociálně pedagogických oborů, ke kterým se v současnosti nevztahuje konkrétní profese sociálního pedagoga. Navíc zatím neexistuje jednotné pojetí obsahu sociální pedagogiky jako oboru vysokoškolského studia (srov. Kraus, 2008). Lze tedy předpokládat, že konkrétní profesní roli se tak absolventky učí bezprostředně po nástupu do zaměstnání. V rámci tohoto příspěvku se zaměřuji na strategie učení se profesní roli, které uplatňují absolventky sociálně pedagogických oborů v pracovním prostředí konkrétních neziskových organizací.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: School: Research of Internal Processes and External Conditions of its Functioning</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů