All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Public Libraries of 21st Century and Information Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00060889" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00060889 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://issuu.com/nakliv/docs/trendy" target="_blank" >http://issuu.com/nakliv/docs/trendy</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Veřejné knihovny 21. století a informační vzdělávání

  • Original language description

    Vznik odborné sekce Sdružení knihoven České republiky Informační vzdělávání uživatelů byl motivován potřebou přizpůsobení informačního vzdělávání ve veřejných knihovnách novým trendům v komunikačních technologiích a prudkým rozvojem elektronických informačních zdrojů. Veřejné knihovny mají dlouholetou tradici v práci s dětmi a mládeží na úseku vzdělávání v oblasti práce s informacemi, avšak současné potřeby uživatelů a klasické "knihovnické lekce" nejsou vždy v souladu. Ukázaly to i výsledky průzkumu stavu informačního vzdělávání ve veřejných knihovnách v ČR v roce 2009, jejichž představení tvoří jádro této kapitoly.

  • Czech name

    Veřejné knihovny 21. století a informační vzdělávání

  • Czech description

    Vznik odborné sekce Sdružení knihoven České republiky Informační vzdělávání uživatelů byl motivován potřebou přizpůsobení informačního vzdělávání ve veřejných knihovnách novým trendům v komunikačních technologiích a prudkým rozvojem elektronických informačních zdrojů. Veřejné knihovny mají dlouholetou tradici v práci s dětmi a mládeží na úseku vzdělávání v oblasti práce s informacemi, avšak současné potřeby uživatelů a klasické "knihovnické lekce" nejsou vždy v souladu. Ukázaly to i výsledky průzkumu stavu informačního vzdělávání ve veřejných knihovnách v ČR v roce 2009, jejichž představení tvoří jádro této kapitoly.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AF - Documentation, librarianship, work with information

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.4.12.0060" target="_blank" >EE2.4.12.0060: National Claster of Information Literacy - Support of Partnership, Cooperation Procedures and Knowledge Transfer</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Trendy v informačním vzdělávání

  • ISBN

    9788087500187

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    38-48

  • Number of pages of the book

    154

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter