Positive education: Application of findings and methods of positive psychology in teaching of psychology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061269" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061269 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pozitivní edukace: využití poznatků a metod pozitivní psychologie ve výuce psychologie
Original language description
Pozitivní psychologie se stala nepřehlédnutelným proudem v současné světové psychologii, přesto se o ní studenti psychologie zatím dozvídají spíše okrajově. Zařazení předmětu pozitivní psychologie do výuky přitom může nabídnout určitou rovnováhu oproti ?na problém orientovaným? disciplínám a harmonicky doplnit kompletní obraz lidské osobnosti a prožívání, v nichž interagují jak pozitivní tak negativní faktory. Z analýzy studentského hodnocení předmětu Pozitivní psychologie, jenže je od r. 2008 vyučovánna PÚ FF MU, je patrný nejen rostoucí zájem o bližší seznámení se s kladnými tématy psychologie, ale i větší motivace ke studiu psychologie obecně. Výuku pozitivní psychologie lze pojmout více způsoby.
Czech name
Pozitivní edukace: využití poznatků a metod pozitivní psychologie ve výuce psychologie
Czech description
Pozitivní psychologie se stala nepřehlédnutelným proudem v současné světové psychologii, přesto se o ní studenti psychologie zatím dozvídají spíše okrajově. Zařazení předmětu pozitivní psychologie do výuky přitom může nabídnout určitou rovnováhu oproti ?na problém orientovaným? disciplínám a harmonicky doplnit kompletní obraz lidské osobnosti a prožívání, v nichž interagují jak pozitivní tak negativní faktory. Z analýzy studentského hodnocení předmětu Pozitivní psychologie, jenže je od r. 2008 vyučovánna PÚ FF MU, je patrný nejen rostoucí zájem o bližší seznámení se s kladnými tématy psychologie, ale i větší motivace ke studiu psychologie obecně. Výuku pozitivní psychologie lze pojmout více způsoby.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učíme psychologii / Teaching Psychology 2011
ISBN
9788021059757
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
8-12
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—