Marketing mix of the Organisation Yoga In Daily Life
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070323" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00070323 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/" target="_blank" >http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.
Original language description
Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životěje snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální "duchovní" tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.
Czech name
Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.
Czech description
Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životěje snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální "duchovní" tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Globální a lokální v marketingové komunikaci
ISBN
9788087500361
Number of pages of the result
12
Pages from-to
99-110
Number of pages of the book
136
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—