All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing mix of the Organisation Yoga In Daily Life

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070323" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00070323 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/" target="_blank" >http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.

  • Original language description

    Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životěje snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální "duchovní" tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.

  • Czech name

    Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.

  • Czech description

    Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životěje snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální "duchovní" tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AA - Philosophy and religion

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Globální a lokální v marketingové komunikaci

  • ISBN

    9788087500361

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    99-110

  • Number of pages of the book

    136

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter