All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dealing with student diversity : from case studies of basic schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00082678" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00082678 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol

  • Original language description

    V tomto příspěvku popisujeme, jak v průběhu pedagogického procesu pracuje vedení školy a učitelé běžných základních škol s diverzitou žáků, přičemž se zaměřujeme na oblast výuky a sociálních vztahů mezi žáky. Příspěvek vychází z dat vícečetné případové studie škol, které se explicitně nehlásí ke konceptu inkluzivního vzdělávání. Základními zdroji dat byly hloubkové rozhovory s vedením školy (ředitelem, zástupci ředitele, případně dalšími členy vedení školy), učiteli prvního i druhého stupně školy, vychovatelkami a asistenty pedagoga. Pracujeme také s výsledky analýz dokumentů školy a dotazníkových šetření adresovaných celému pedagogickému sboru.

  • Czech name

    Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol

  • Czech description

    V tomto příspěvku popisujeme, jak v průběhu pedagogického procesu pracuje vedení školy a učitelé běžných základních škol s diverzitou žáků, přičemž se zaměřujeme na oblast výuky a sociálních vztahů mezi žáky. Příspěvek vychází z dat vícečetné případové studie škol, které se explicitně nehlásí ke konceptu inkluzivního vzdělávání. Základními zdroji dat byly hloubkové rozhovory s vedením školy (ředitelem, zástupci ředitele, případně dalšími členy vedení školy), učiteli prvního i druhého stupně školy, vychovatelkami a asistenty pedagoga. Pracujeme také s výsledky analýz dokumentů školy a dotazníkových šetření adresovaných celému pedagogickému sboru.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů