Dealing with student diversity : from case studies of basic schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00082678" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00082678 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol
Original language description
V tomto příspěvku popisujeme, jak v průběhu pedagogického procesu pracuje vedení školy a učitelé běžných základních škol s diverzitou žáků, přičemž se zaměřujeme na oblast výuky a sociálních vztahů mezi žáky. Příspěvek vychází z dat vícečetné případové studie škol, které se explicitně nehlásí ke konceptu inkluzivního vzdělávání. Základními zdroji dat byly hloubkové rozhovory s vedením školy (ředitelem, zástupci ředitele, případně dalšími členy vedení školy), učiteli prvního i druhého stupně školy, vychovatelkami a asistenty pedagoga. Pracujeme také s výsledky analýz dokumentů školy a dotazníkových šetření adresovaných celému pedagogickému sboru.
Czech name
Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol
Czech description
V tomto příspěvku popisujeme, jak v průběhu pedagogického procesu pracuje vedení školy a učitelé běžných základních škol s diverzitou žáků, přičemž se zaměřujeme na oblast výuky a sociálních vztahů mezi žáky. Příspěvek vychází z dat vícečetné případové studie škol, které se explicitně nehlásí ke konceptu inkluzivního vzdělávání. Základními zdroji dat byly hloubkové rozhovory s vedením školy (ředitelem, zástupci ředitele, případně dalšími členy vedení školy), učiteli prvního i druhého stupně školy, vychovatelkami a asistenty pedagoga. Pracujeme také s výsledky analýz dokumentů školy a dotazníkových šetření adresovaných celému pedagogickému sboru.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů