All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational needs of teachers in digital competencies : a case study of the project of Masaryk University

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00089704" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00089704 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity

  • Original language description

    Článek ve sborníku představuje oblast informační gramotnosti, které se v prostředí české školní praxe věnuje zatím opatrná pozornost. Téma je v podobě případové studie nahlíženo fokusem projektu Masarykovy univerzity se 34 základními a středními školami. Jsou prezentovány výstupy z průběžných průzkumných šetření projektu, z nichž vyplynula zřetelná potřeba individualizovaného a systematického přístupu ke vzdělávání pedagogů s akcentem didakticky správné a smysluplné implementace dotykových technologií do oborových didaktik primárního a sekundárního školství. Příspěvek hledá odpovědi na tyto tematické okruhy: jak pedagogové reflektují téma technologie ve školní praxi, jaké vzdělávací potřeby mají současní učitelé primárního a sekundárního školství v oblasti digitálních kompetencí, jak přijímají nabízené vzdělávací aktivity a jaké preference v nich vyjadřují z hlediska forem či platforem, ale i vzdělávacího obsahu.

  • Czech name

    Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity

  • Czech description

    Článek ve sborníku představuje oblast informační gramotnosti, které se v prostředí české školní praxe věnuje zatím opatrná pozornost. Téma je v podobě případové studie nahlíženo fokusem projektu Masarykovy univerzity se 34 základními a středními školami. Jsou prezentovány výstupy z průběžných průzkumných šetření projektu, z nichž vyplynula zřetelná potřeba individualizovaného a systematického přístupu ke vzdělávání pedagogů s akcentem didakticky správné a smysluplné implementace dotykových technologií do oborových didaktik primárního a sekundárního školství. Příspěvek hledá odpovědi na tyto tematické okruhy: jak pedagogové reflektují téma technologie ve školní praxi, jaké vzdělávací potřeby mají současní učitelé primárního a sekundárního školství v oblasti digitálních kompetencí, jak přijímají nabízené vzdělávací aktivity a jaké preference v nich vyjadřují z hlediska forem či platforem, ale i vzdělávacího obsahu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola jako místo setkávání aneb Učení je zábavné a inspirativní v každém věku. Sborník z konference konané 15. dubna 2016

  • ISBN

    9788073086435

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    101-110

  • Publisher name

    Filozofická fakulta UK Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Apr 15, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article