All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusive approach to education of information literacy in the practice of teaching librarian

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093068" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093068 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/sbornik/Knihovny_soucasnosti_2016.pdf" target="_blank" >http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/sbornik/Knihovny_soucasnosti_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka

  • Original language description

    Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek prezentuje v teoretickém i aplikačním kontextu specifika informační vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu vzdělávacích potřeb učících knihovníků a rovněž ukazuje didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.

  • Czech name

    Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka

  • Czech description

    Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek prezentuje v teoretickém i aplikačním kontextu specifika informační vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu vzdělávacích potřeb učících knihovníků a rovněž ukazuje didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Knihovny současnosti 2016

  • ISBN

    9788086249803

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    24-37

  • Publisher name

    Sdružení knihoven České republiky

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 1, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article