The Problem of Purposefulness in Dialogic Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00095421" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00095421 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.768" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.768</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.768" target="_blank" >10.14712/23362189.2017.768</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problém účelnosti v dialogickém vyučování
Original language description
Příspěvek vychází z dat získaných v rámci intervenčního výzkumného projektu, v němž skupina učitelů prošla programem profesního rozvoje zaměřeným na to, aby byli učitelé s to implementovat do své výuky postupy tzv. dialogického vyučování. Dialogické vyučování, které tvoří teoretickou platformu této studie, je přístup, který usiluje o komunikační i kognitivní aktivizaci žáků (Alexander, 2006). Intervence se ukázala jako úspěšná v tom smyslu, že došloke změně komunikačního chování učitelů i jejich žáků ve sledovaných třídách.
Czech name
Problém účelnosti v dialogickém vyučování
Czech description
Příspěvek vychází z dat získaných v rámci intervenčního výzkumného projektu, v němž skupina učitelů prošla programem profesního rozvoje zaměřeným na to, aby byli učitelé s to implementovat do své výuky postupy tzv. dialogického vyučování. Dialogické vyučování, které tvoří teoretickou platformu této studie, je přístup, který usiluje o komunikační i kognitivní aktivizaci žáků (Alexander, 2006). Intervence se ukázala jako úspěšná v tom smyslu, že došloke změně komunikačního chování učitelů i jejich žáků ve sledovaných třídách.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA17-03643S" target="_blank" >GA17-03643S: On the Relationship between Characteristics of Classroom Discourse and Student Achievement</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
67
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
32
Pages from-to
247-278
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—