All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How I See My Pupils − Teacher’s Judgment about Individual Pupils of Sixth Grade

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00120358" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00120358 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.cupress.cuni.cz/ink2_stat/dload.jsp?prezMat=111118" target="_blank" >http://www.cupress.cuni.cz/ink2_stat/dload.jsp?prezMat=111118</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.54" target="_blank" >10.14712/23363177.2018.54</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak vidím své žáky − hodnoticí úsudek učitelky o jednotlivých žácích v 6. třídě

  • Original language description

    Předložená studie se zabývá tvorbou a následným vývojem hodnoticího úsudku učitele o jednotlivých žácích. K zjištění hodnoticího úsudku byla využita metoda opakovaných polostrukturovaných rozhovorů s učitelkou 2. stupně základní školy. Hlavním výsledkem případové studie je zjištění, že učitelčin hodnoticí úsudek se časem proměňuje. S postupujícím školním rokem se zmenšuje skupina žáků, které učitelka hodnotí jako vynikající, a zvětšuje se skupina žáků průměrných. Učitelka si své hodnoticí úsudky utváří primárně na základě dvou vnímaných faktorů, a to komunikativnosti a školní výkonnosti žáků, přičemž důležitou roli hrají také nadání žáků a jejich snaha. Na základě hodnoticích úsudků učitelky se formuje její diferencované jednání k žákům.

  • Czech name

    Jak vidím své žáky − hodnoticí úsudek učitelky o jednotlivých žácích v 6. třídě

  • Czech description

    Předložená studie se zabývá tvorbou a následným vývojem hodnoticího úsudku učitele o jednotlivých žácích. K zjištění hodnoticího úsudku byla využita metoda opakovaných polostrukturovaných rozhovorů s učitelkou 2. stupně základní školy. Hlavním výsledkem případové studie je zjištění, že učitelčin hodnoticí úsudek se časem proměňuje. S postupujícím školním rokem se zmenšuje skupina žáků, které učitelka hodnotí jako vynikající, a zvětšuje se skupina žáků průměrných. Učitelka si své hodnoticí úsudky utváří primárně na základě dvou vnímaných faktorů, a to komunikativnosti a školní výkonnosti žáků, přičemž důležitou roli hrají také nadání žáků a jejich snaha. Na základě hodnoticích úsudků učitelky se formuje její diferencované jednání k žákům.

Classification

  • Type

    J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Orbis Scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

    2336-3177

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    53-72

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85046261245