All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Some Approaches to Learning Autonomy in the Perspective of Modern Educational Technologies: Meeting of Pedagogy and Andragogy?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00109837" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00109837 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.paidagogos.net/issues/2019/1/article.php?id=2" target="_blank" >http://www.paidagogos.net/issues/2019/1/article.php?id=2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky?

  • Original language description

    Rozvoj technologií, které umožňují podporu adaptabilního či personalizovaného učení, má nesporný potenciál změnit některé přístupy k procesu vzdělávání a k jeho struktuře, přičemž se musí opírat o seriózní myšlenková stanoviska vycházející na jedné straně z filosofie výchovy, na straně druhé z problémů a možností, které přináší reálně existující svět. Pokusili jsme se alespoň o úvodní fragmentární komentáře k celé oblasti.

  • Czech name

    Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky?

  • Czech description

    Rozvoj technologií, které umožňují podporu adaptabilního či personalizovaného učení, má nesporný potenciál změnit některé přístupy k procesu vzdělávání a k jeho struktuře, přičemž se musí opírat o seriózní myšlenková stanoviska vycházející na jedné straně z filosofie výchovy, na straně druhé z problémů a možností, které přináší reálně existující svět. Pokusili jsme se alespoň o úvodní fragmentární komentáře k celé oblasti.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Paidagogos

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2019

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    30

  • Pages from-to

    5-34

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database