All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Project-based Learning or Integrated Thematic Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10324669" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10324669 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216224:14410/16:00089731

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?

  • Original language description

    Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Zda je projektová výuka vhodnou metodou nebo lépe podle některých autorů formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující text ukazuje využití projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem této výuky je jednak napravit mnohé mylné představy o projektové výuce a zároveň seznámit studenty přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy.

  • Czech name

    Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?

  • Czech description

    Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Zda je projektová výuka vhodnou metodou nebo lépe podle některých autorů formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující text ukazuje využití projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem této výuky je jednak napravit mnohé mylné představy o projektové výuce a zároveň seznámit studenty přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIII.

  • ISBN

    978-80-7290-864-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    148-153

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Event date

    Oct 29, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000375780600023