Vocal and Relaxation Methods with a Focus on Online Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73627637" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73627637 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.pdf.upol.cz/files/users/254/Konference/Sborniky/Sbornik_DSP_2024.pdf" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/files/users/254/Konference/Sborniky/Sbornik_DSP_2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579" target="_blank" >10.5507/pdf.24.24465579</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vokální a relaxační aktivity se zaměřením na online vzdělávání
Original language description
Příspěvek představuje projekt disertační práce zaměřené na online vzdělávání výuky zpěvu v hudebních předmětech na základních uměleckých školách, středních a vysokých školách. Výzkum se opírá o e-learningovou platformu vytvořenou v rámci studentského projektu IGA v roce 2022, jejíž hlavní obsah tvoří pěvecká a jógová instruktážní videa. Hlavním cílem příspěvku je představit metodologii, cíle a průběžné výsledky disertačního výzkumu, který se zabývá možnostmi využití digitálních nástrojů v umělecké edukaci. Příspěvek reflektuje potenciál e-learningu jako podpůrného prostředku prezenční výuky zpěvu a analyzuje jeho přínosy i výzvy pro rozvoj vokálních dovedností studentů. Výzkum poskytuje vhled do inovativních přístupů v hudební pedagogice a otevírá diskuzi o efektivitě online forem výuky v oblasti vokální edukace.
Czech name
Vokální a relaxační aktivity se zaměřením na online vzdělávání
Czech description
Příspěvek představuje projekt disertační práce zaměřené na online vzdělávání výuky zpěvu v hudebních předmětech na základních uměleckých školách, středních a vysokých školách. Výzkum se opírá o e-learningovou platformu vytvořenou v rámci studentského projektu IGA v roce 2022, jejíž hlavní obsah tvoří pěvecká a jógová instruktážní videa. Hlavním cílem příspěvku je představit metodologii, cíle a průběžné výsledky disertačního výzkumu, který se zabývá možnostmi využití digitálních nástrojů v umělecké edukaci. Příspěvek reflektuje potenciál e-learningu jako podpůrného prostředku prezenční výuky zpěvu a analyzuje jeho přínosy i výzvy pro rozvoj vokálních dovedností studentů. Výzkum poskytuje vhled do inovativních přístupů v hudební pedagogice a otevírá diskuzi o efektivitě online forem výuky v oblasti vokální edukace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIX : výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence
ISBN
978-80-244-6557-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
106-113
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2023
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—