All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Support of school adaptation of immigrant children in Czech and Norwegian environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00111702" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00111702 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf" target="_blank" >http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí

  • Original language description

    Cílem příspěvku je prezentovat zjištění disertační práce, která si za svůj cíl kladla porovnat podporu školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí za účelem porozumění procesu v obou zemích a odhalení oblastí, které učitelé v obou prostředích považují za klíčové pro úspěšnost procesu. S ohledem na hlavní cíl byla formulována hlavní výzkumná otázka: Jaké poznatky přináší srovnání podpory školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí? Při řešení byla využita Beredayova čtyřkroková metoda srovnání (Bereday, 1964; Rabušicová &amp; Záleská, 2016; Vlček, 2015).

  • Czech name

    Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí

  • Czech description

    Cílem příspěvku je prezentovat zjištění disertační práce, která si za svůj cíl kladla porovnat podporu školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí za účelem porozumění procesu v obou zemích a odhalení oblastí, které učitelé v obou prostředích považují za klíčové pro úspěšnost procesu. S ohledem na hlavní cíl byla formulována hlavní výzkumná otázka: Jaké poznatky přináší srovnání podpory školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí? Při řešení byla využita Beredayova čtyřkroková metoda srovnání (Bereday, 1964; Rabušicová &amp; Záleská, 2016; Vlček, 2015).

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů