IMPORTANCE OF PEER LEARNING AMONG PART-TIME STUDENTS IN PREVENTING DROP OUT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00139296" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00139296 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20211101011.pdf" target="_blank" >https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20211101011.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele20211101011" target="_blank" >10.11118/lifele20211101011</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam vzájemného učení mezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti
Original language description
Cílem příspěvku je zodpovědět otázku, jak vzájemné učení mezi českými studenty kombinovaného studia pedagogických oborů na veřejných vysokých školách působí jako prevence neúspěšného ukončení studia. Na základě analýzy 28 biografických narativních rozhovorů, 94 písemných narativů a 6 focus groups ukážu, že vzájemné učení vnímají zapojení studenti jako klíčovou část svých studií. Vzájemné učení totiž usnadňuje studentům adaptaci a orientaci ve vysokoškolském prostředí, pomáhá jim smysluplně pracovat s obsahy studia a podílí se i na jejich motivaci ve studiu pokračovat.
Czech name
Význam vzájemného učení mezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti
Czech description
Cílem příspěvku je zodpovědět otázku, jak vzájemné učení mezi českými studenty kombinovaného studia pedagogických oborů na veřejných vysokých školách působí jako prevence neúspěšného ukončení studia. Na základě analýzy 28 biografických narativních rozhovorů, 94 písemných narativů a 6 focus groups ukážu, že vzájemné učení vnímají zapojení studenti jako klíčovou část svých studií. Vzájemné učení totiž usnadňuje studentům adaptaci a orientaci ve vysokoškolském prostředí, pomáhá jim smysluplně pracovat s obsahy studia a podílí se i na jejich motivaci ve studiu pokračovat.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA18-15451S" target="_blank" >GA18-15451S: Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lifelong learning - celoživotní vzdělávání
ISSN
1804-526X
e-ISSN
1805-8868
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
27
Pages from-to
11-37
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—