All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

IMPORTANCE OF PEER LEARNING AMONG PART-TIME STUDENTS IN PREVENTING DROP OUT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00139296" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00139296 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20211101011.pdf" target="_blank" >https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20211101011.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele20211101011" target="_blank" >10.11118/lifele20211101011</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam vzájemného učení mezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti

  • Original language description

    Cílem příspěvku je zodpovědět otázku, jak vzájemné učení mezi českými studenty kombinovaného studia pedagogických oborů na veřejných vysokých školách působí jako prevence neúspěšného ukončení studia. Na základě analýzy 28 biografických narativních rozhovorů, 94 písemných narativů a 6 focus groups ukážu, že vzájemné učení vnímají zapojení studenti jako klíčovou část svých studií. Vzájemné učení totiž usnadňuje studentům adaptaci a orientaci ve vysokoškolském prostředí, pomáhá jim smysluplně pracovat s obsahy studia a podílí se i na jejich motivaci ve studiu pokračovat.

  • Czech name

    Význam vzájemného učení mezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti

  • Czech description

    Cílem příspěvku je zodpovědět otázku, jak vzájemné učení mezi českými studenty kombinovaného studia pedagogických oborů na veřejných vysokých školách působí jako prevence neúspěšného ukončení studia. Na základě analýzy 28 biografických narativních rozhovorů, 94 písemných narativů a 6 focus groups ukážu, že vzájemné učení vnímají zapojení studenti jako klíčovou část svých studií. Vzájemné učení totiž usnadňuje studentům adaptaci a orientaci ve vysokoškolském prostředí, pomáhá jim smysluplně pracovat s obsahy studia a podílí se i na jejich motivaci ve studiu pokračovat.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA18-15451S" target="_blank" >GA18-15451S: Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lifelong learning - celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

    1805-8868

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    27

  • Pages from-to

    11-37

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database