Using Interactive Non-Linear Stories To Teach The History Of Everyday Life By Working With Digitised Cultural Heritage : A Case Study With Twine2
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F23%3A00133533" target="_blank" >RIV/00216224:14210/23:00133533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202302-0003_vyuziti_interaktivnich_nelinearnich_pribehu_pro_vyuku_dejin_kazdodennosti_na_zaklade_prace_s_digitalizovanym_ku.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202302-0003_vyuziti_interaktivnich_nelinearnich_pribehu_pro_vyuku_dejin_kazdodennosti_na_zaklade_prace_s_digitalizovanym_ku.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2024.002" target="_blank" >10.5507/jtie.2024.002</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2
Original language description
Cílem studie je popsat proces návrhu a vývoje nelineárního interaktivního multimediálního příběhu postaveného na práci s digitalizovaným kulturním dědictvím, který slouží pro edukaci v oblasti dějin každodennosti. Studie je konstruovaná jako případová studie a kombinuje následující výzkumné metody: rozhovory s učiteli (3) ze středních škol, dotazníky od žáků středních škol (58), dotazníky od univerzitních studentů (6) a posudky odborných recenzentů (2). Studie prezentuje navazující design kombinující kvalitativní a kvantitativní zpětnou vazbu užívanou pro iterativní vývoj výsledného produktu. Výsledky studie naznačují, že zvolená forma vzdělávacího materiálu je studenty vnímaná jako efektivní, zábavná a rozvíjející, vedoucí k hlubšímu pochopení fenoménu každodennosti v dějepisném kontextu.
Czech name
Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2
Czech description
Cílem studie je popsat proces návrhu a vývoje nelineárního interaktivního multimediálního příběhu postaveného na práci s digitalizovaným kulturním dědictvím, který slouží pro edukaci v oblasti dějin každodennosti. Studie je konstruovaná jako případová studie a kombinuje následující výzkumné metody: rozhovory s učiteli (3) ze středních škol, dotazníky od žáků středních škol (58), dotazníky od univerzitních studentů (6) a posudky odborných recenzentů (2). Studie prezentuje navazující design kombinující kvalitativní a kvantitativní zpětnou vazbu užívanou pro iterativní vývoj výsledného produktu. Výsledky studie naznačují, že zvolená forma vzdělávacího materiálu je studenty vnímaná jako efektivní, zábavná a rozvíjející, vedoucí k hlubšímu pochopení fenoménu každodennosti v dějepisném kontextu.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
15
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
20
Pages from-to
130-149
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—