Corporate culture and its impact on implementation of market orientation in company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00029929" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00029929 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Original language description
Tato kapitola je zaměřena na implementaci tržní orientace ve společnostech z pohledu podnikové kultury. Implementace tržní koncepce závisí na určitém typu podnikové kultury. Jedná se o jeden z důležitých faktů nezbytných pro implementaci tržní orientace.
Czech name
Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Czech description
Tato kapitola je zaměřena na implementaci tržní orientace ve společnostech z pohledu podnikové kultury. Implementace tržní koncepce závisí na určitém typu podnikové kultury. Jedná se o jeden z důležitých faktů nezbytných pro implementaci tržní orientace.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Research on implementation of market orientation in Hi-Tech Firms</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi
ISBN
978-80-8070-964-8
Number of pages of the result
7
Pages from-to
—
Number of pages of the book
251
Publisher name
EDIS
Place of publication
Žilina
UT code for WoS chapter
—