Corporate Culture and its Influnce on Implementation of Market Orientation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU80026" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU80026 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Original language description
Příspěvek je zaměřený na teoretické vymezení problematiky implementace tržní orientace podniku z pohledu podnikové kultury. of corporate culture by members of company. Příspěvek vznikl v rámci projektu Implementace tržní orientace v High tech firmách podporovaný Garanovou agenturou ČR (GA 402/07/1493).
Czech name
Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Czech description
Příspěvek je zaměřený na teoretické vymezení problematiky implementace tržní orientace podniku z pohledu podnikové kultury. of corporate culture by members of company. Příspěvek vznikl v rámci projektu Implementace tržní orientace v High tech firmách podporovaný Garanovou agenturou ČR (GA 402/07/1493).
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Research on implementation of market orientation in Hi-Tech Firms</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-8070-964-8
Number of pages
253
Publisher name
Fakulta riadenia a informatiky, Žilina
Place of publication
Žilina, SK
UT code for WoS book
—