Managing of Hi-tech Firms according to Market Orientation Principles
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F10%3A00047116" target="_blank" >RIV/00216224:14220/10:00047116 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení hi-tech dle principů tržní orientace
Original language description
Příspěvek se zabývá řízením hi-tech firem podle principů tržní orientace. Cílem příspěvku je nalézt, které principy tržní orientace jsou nejdůležitější v řízení hi-tech firem.
Czech name
Řízení hi-tech dle principů tržní orientace
Czech description
Příspěvek se zabývá řízením hi-tech firem podle principů tržní orientace. Cílem příspěvku je nalézt, které principy tržní orientace jsou nejdůležitější v řízení hi-tech firem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy v marketingovej komunikácii
ISBN
978-80-8105-167-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—