All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Influence of Covid-19 Pandemia on Consumer Behavior in The Online World

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F21%3A00123155" target="_blank" >RIV/00216224:14220/21:00123155 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2021/cofola2021-1.pdf" target="_blank" >https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2021/cofola2021-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv pandemie covid-19 na chování spotřebitele v online světe

  • Original language description

    Předkládaný příspěvek se zabývá dopady pandemie COVID-19 na chování spotřebitele v online světě. Nejprve budou rozebrány data ze statistiky, na základě kterých je zřejmý posun nákupů do online prostředí. Shodně tak dochází k tomuto posunu i v oblasti zájezdů, kdy spotřebitelé stále častěji uskutečňují tyto koupě skrze web CK. Krátká pasáž bude rovněž věnována sortimentu, který spotřebitelé nakupují – respektive jeho proměnlivost v návaznosti na pandemii. Příspěvek bude dále pojednávat o problematice zprostředkovatelských e-shopů. Nejprve budou tyto e-shopy definovány, následně bude pojednáno o problémech s nákupy na těchto e-shopech. Právě u zprostředkovatelských e-shopů dochází často k obcházení evropského práva i práva národního. V předkládaném příspěvku bude rovněž obsaženo řešení nejčastějších problémů. Text se dále zabývá podvodnými e-shopy. Závěr článku je věnován mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů v ČR a EU, spolu s historickým vývojem ADR systémů.

  • Czech name

    Vliv pandemie covid-19 na chování spotřebitele v online světe

  • Czech description

    Předkládaný příspěvek se zabývá dopady pandemie COVID-19 na chování spotřebitele v online světě. Nejprve budou rozebrány data ze statistiky, na základě kterých je zřejmý posun nákupů do online prostředí. Shodně tak dochází k tomuto posunu i v oblasti zájezdů, kdy spotřebitelé stále častěji uskutečňují tyto koupě skrze web CK. Krátká pasáž bude rovněž věnována sortimentu, který spotřebitelé nakupují – respektive jeho proměnlivost v návaznosti na pandemii. Příspěvek bude dále pojednávat o problematice zprostředkovatelských e-shopů. Nejprve budou tyto e-shopy definovány, následně bude pojednáno o problémech s nákupy na těchto e-shopech. Právě u zprostředkovatelských e-shopů dochází často k obcházení evropského práva i práva národního. V předkládaném příspěvku bude rovněž obsaženo řešení nejčastějších problémů. Text se dále zabývá podvodnými e-shopy. Závěr článku je věnován mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů v ČR a EU, spolu s historickým vývojem ADR systémů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50501 - Law

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    COFOLA 2021: Část 1

  • ISBN

    9788021086272

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    125-140

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article