Methodological limits of using survey questionnaires for the assessment of secondary school climate.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F03%3A00008264" target="_blank" >RIV/00216224:14230/03:00008264 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodické a metodologické aspekty zkoumání školního klimatu na ZŠ hromadným šetřením žáků - možnosti a meze
Original language description
Cílem příspěvku bylo ověřit, zda studenti druhého stupně ZŠ mají vytvořeny mentální reprezentace jevů, na které se dotazují běžné dotazníky školního klimatu. Příspěvek prezentuje výsledky analýzy odpovědí žáků na otevřené otázky směřující do stejných oblastí jako dotazníky. Základním zjištěním je, že nelze počítat s tím, že každý student má použitelné mentální reprezentace všech oblastí, na které se ovykle dotazníky školního klimatu zaměřují. Spíše je pravdou, že každý student má mentální reprezentace jen pro některé z těchto oblastí, v závislosti na své osobní individuální školní zkušenosti.
Czech name
Metodické a metodologické aspekty zkoumání školního klimatu na ZŠ hromadným šetřením žáků - možnosti a meze
Czech description
—
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—