What types of social and emotional problems of gifted could we face in councelling process?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00012450" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00012450 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
Original language description
Cílem článku je prezentovat možné sociální a emocionální problémové okruhy nadaných dětí, se kterými by se mohl setkat poradenský psycholog ve své praxi.
Czech name
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
Czech description
Cílem článku je prezentovat možné sociální a emocionální problémové okruhy nadaných dětí, se kterými by se mohl setkat poradenský psycholog ve své praxi.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F02%2FD143" target="_blank" >GP406/02/D143: Sociability and emotionality of intelectually gifted children</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Zpravodaj Institutu pedagogicko-psychologického poradenství
ISSN
1214-723
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2005
Issue of the periodical within the volume
41
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
4-11
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—