Identification of gifted children (gifted with learning disabilities)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F07%3A00020888" target="_blank" >RIV/00216224:14230/07:00020888 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problémy identifikace rozumově nadaných dětí (nadané děti s SPU)
Original language description
Prezentovaná studie seznamuje čtenáře s problematikou tzv. dvakrát výjimečných dětí - tj. rozumově nadaných žáků s handicapem. Nejčastěji jde ve školním kontextu o spojení nadání se specifickou vývojovou poruchou učení. Příspěvek rovněž přináší syntézu základních pedagogických a pedagogicko-psychologických, empiricky ověřených, zahraničních postupů a opatření, jež jsou v edukační péči o tuto velmi specifickou populaci žáků, nejčastěji užívány a seznamuje čtenáře se situací v ČR.
Czech name
Problémy identifikace rozumově nadaných dětí (nadané děti s SPU)
Czech description
Prezentovaná studie seznamuje čtenáře s problematikou tzv. dvakrát výjimečných dětí - tj. rozumově nadaných žáků s handicapem. Nejčastěji jde ve školním kontextu o spojení nadání se specifickou vývojovou poruchou učení. Příspěvek rovněž přináší syntézu základních pedagogických a pedagogicko-psychologických, empiricky ověřených, zahraničních postupů a opatření, jež jsou v edukační péči o tuto velmi specifickou populaci žáků, nejčastěji užívány a seznamuje čtenáře se situací v ČR.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F0676" target="_blank" >GA406/06/0676: Intellectualy Gifted Children with Dyslexia</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky
ISBN
978-80-7392-004-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
MSD, s.r.o.
Place of publication
BRNO
Event location
BRNO
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—